Top 7 Najlepsze Pasów do Podnoszenia Ciężarów

Jeśli lubisz podnoszenie ciężarów lub sporty związane z podnoszeniem ciężarów i chcesz chronić swoje plecy, jednocześnie oszczędzając pieniądze, zainwestowanie w pas do podnoszenia ciężarów w celu bezpiecznego wykonywania ćwiczeń jest właściwym rozwiązaniem.

Niezależnie od tego, czy jesteś już sportowcem, czy nie, nasz przewodnik porównawczy pozwoli Ci znaleźć najlepszy pas do kulturystyki, taki, który będzie dla Ciebie stworzony, ponieważ bardzo niewielu użytkowników wie, co wybrać i który jest dla nich najlepszy. Aby dokonać tego wyboru, oparliśmy się na szczegółowym porównaniu testowym różnych produktów dostępnych na rynku oraz opiniach użytkowników.

7 Najlepsze Pasów do Podnoszenia Ciężarów

Aktualne bestsellery:

Co to jest pas do podnoszenia ciężarów?

Ciężarowcy dysponują dużą siłą w okolicy brzucha i odcinka lędźwiowego, jednak przeciążenie pracą, której poddawany jest odcinek lędźwiowy powoduje konieczność poszukiwania najlepszej ochrony poprzez pas do ćwiczeń siłowych. W przeciwnym razie możesz narazić się na poważne obrażenia. W naszym teście porównawczym podajemy informacje, które musisz wiedzieć, aby dobrze wybrać.

W obliczu przeciążenia pracą dolnej części pleców, czy to w pracy, czy w sporcie, potrzebny jest pas kulturystyczny. Odpowiadają za ochronę dolnej części pleców i okolic brzucha, gdy są one poddawane dużym wysiłkom, unikając w ten sposób pojawienia się kontuzji.

W przeciwieństwie do pasa brzusznego, którego celem jest budowa mięśni brzucha, pas balastowy chroni przed kontuzjami podczas przenoszenia ciężkich ładunków.

Zalety i obszary zastosowań

Pasy do ćwiczeń siłowych są niezbędne do wzmocnienia dolnej części pleców i brzucha.

Używanie pasa do podnoszenia ciężarów pomaga zapobiegać poważnym urazom dolnej części pleców.

W kryteriach zakupu zobaczymy główne cechy pasów do ćwiczeń siłowych, materiały użyte do ich produkcji, rodzaje wsparcia i znaczenie idealnego dopasowania.

Jakie są rodzaje pasów do podnoszenia ciężarów?

Zaleca się, aby wybrany pas balastowy spełniał wymagania każdego stylu treningu. Trójbój siłowy to dyscyplina, w której musisz podnieść jak największy ciężar w trzech ruchach. Podnoszenie ciężarów odbywa się również w trzech etapach. Podczas tego testu zapoznamy Cię z dwoma rodzajami pasów bezpieczeństwa:

Pas do podnoszenia ciężarów do podnoszenia ciężarów

Podnoszenie ciężarów. Przysiady, wyciskanie na ławce i martwy ciąg. Używana jest maksymalna siła. Zastosowano szerszy regularny kształt paska. Wzrost brzucha jest ograniczony, aby chronić kręgosłup.

Pas do podnoszenia ciężarów do podnoszenia ciężarów

podnoszenie olimpijskie. Ekstaza, czysta i szarpana. Technika i siła-szybkość. Kształt talii jest szeroki z tyłu, niektóre z dodatkowym wypełnieniem i wąski z przodu. Większa swoboda wykonywania ruchów.

Recenzje 3 Pasy do podnoszenia ciężarów

Rynek oferuje szeroką gamę pasów do podnoszenia ciężarów. Zobaczymy więc jedne z najlepiej sprzedających się modeli, te, które mają najlepsze oceny użytkowników i te, które oferują produkty dobrej jakości. Twoje zdrowie jest zagrożone, więc musisz być ostrożny przy wyborze niezawodnego produktu. Oto ranking naszego testu, który przygotowaliśmy dla Was z pięcioma najlepszymi pasami kulturystycznymi.

1. Pas do podnoszenia ciężarów RDX 6

RDX Leder Fitness Krafttraining Gürtel 4 zum Gewichtheben,...

Zobacz Cenę

Zacznijmy nasze porównanie od produktu marki RDX. Ciesz się niesamowitą mocą dzięki temu wyjątkowo szerokiemu skórzanemu pasowi do podnoszenia. Zaprojektowany, aby zapewnić wysoki poziom wsparcia, a tym samym większą siłę i pewność siebie. Wykonane ze specjalnej skóry nubukowej, która po ściśnięciu przypomina żel, masz wyściółkę potrzebną do najcięższych sesji treningowych.

2. SPORT ARMAGEDON

ARMAGEDDON SPORTS Gewichthebergürtel Gym Gürtel 15 cm Echt...

Zobacz Cenę

Niezależnie od tego, czy jesteś trójboistą siłowym, nowicjuszem czy profesjonalistą, pas do podnoszenia ciężarów Armageddon utrzyma Twoje ciało w formie podczas treningu. Szybko zauważysz wzrost swojej mocy i większy opór. Dzięki wysokiej jakości materiałom, wytrzymałym nitom, stali nierdzewnej, wyjątkowo mocnym szwom i podwójnej sprzączce będziesz nosić swój pas do podnoszenia ciężarów przez długi czas! Liczne testy i pozytywne opinie użytkowników tego produktu zasłużyły na to miejsce w naszym zestawieniu.

3. Skórzany pas do podnoszenia ciężarów Fitgriff

Fitgriff® Gewichthebergürtel V1 - Fitness-Gürtel für...

Zobacz Cenę

Na trzeciej pozycji w tym porównaniu znajdujemy neoprenowy pasek Fitgriff. Według opinii i testów ekspertów posiada ochronną warstwę siateczki, dzięki czemu jest bardzo wygodny i łatwy w noszeniu. Pas balastowy można łatwo złożyć i schować do torby sportowej. Dobre wsparcie dla pleców i obręczy brzusznej, ale jednocześnie duża swoboda ruchów podczas treningu.

 

Plusy i minusy opisane w opiniach klientów

Pomimo wielu zalet pasy do podnoszenia ciężarów nie nadają się do wszystkich zadań. Zwróć więc uwagę na najlepsze zestawienie zalet i wad naszego porównania, zgodnie z opiniami i testami ekspertów w tych narzędziach sportowych.

Korzyść:

  • Korzyści z używania pasa do podnoszenia ciężarów są szczególnie korzystne dla zaawansowanych sportowców siłowych, którzy pracują z bardzo dużymi ciężarami.
  • Funkcja ochronna podczas regularnych i bardzo dużych obciążeń, na przykład podczas podnoszenia ciężarów, sprawia, że pas jest przydatnym uzupełnieniem treningu.
  • Ze względu na zwiększone wewnętrzne ciśnienie w jamie brzusznej pasy do podnoszenia ciężarów umożliwiają również przenoszenie większej wagi.

Niedogodności:

  • Aspekty naukowe podają w wątpliwość trwałą korzyść pasów do podnoszenia ciężarów
  • Dawanie fałszywego poczucia bezpieczeństwa.
  • ćwiczenia muszą być zawsze wykonywane w sposób poprawny technicznie

Kryteria zakupu pasa balastowego

Grubość

Pasy do ćwiczeń siłowych mają różne grubości, chociaż główne to 10 i 13 milimetrów. Grubsze pasy lepiej podtrzymują mięśnie brzucha i są używane przez profesjonalnych i elitarnych zawodników, a także sportowców uprawiających crossfit (technika treningu z ruchami różnych dyscyplin). Hobbyści używają cieńszych.

Materiały

Kolejnym aspektem, który należy wziąć pod uwagę, są materiały, z których wykonane są pasy podnoszące. W zależności od poziomu możesz wybrać model o wyższej lub niższej jakości. Początkujący nie potrzebują tak wymagającego produktu. Oto główne materiały i ich cechy:

  • Skóra: te wybierane przez profesjonalnych sportowców. Są grubsze i mają lepsze wsparcie. Mogą być wykonane z zamszu lub najwyższej jakości skóry.
  • Nylon: Są lżejsze niż skóra, ale nie są zalecane do podnoszenia ciężkich ładunków. Są sztywniejsze i mocniejsze niż pasy piankowe.
  • Pianki: Są powszechnie używane przez osoby, które podnoszą niewielką wagę lub są początkującymi. Są wygodne, a ich cena jest najbardziej ekonomiczna.
Uwagi:

Jeśli nosisz pas do podnoszenia ciężarów i opanujesz prawidłową technikę oddychania (manewr Valsalvy, rodzaj oddychania kompresyjnego), możesz wytworzyć wyższe ciśnienie w jamie brzusznej, mocno dociskając serce do pasa.

dostosowanie

Znajdź model, który najbardziej Ci odpowiada w obszarze między żebrami a talią. Ważne jest, aby robić to poprawnie, aby uniknąć dyskomfortu lub obrażeń podczas podnoszenia. Komfort jest również pozytywnym czynnikiem wpływającym na lepszą wydajność, więc szerokość 10 centymetrów jest wystarczająca, chyba że podnoszone są bardzo duże ciężary.

rodzaj ankiety

W zależności od rodzaju podnoszenia, które zamierzasz wykonać, potrzebujemy taśmy o różnych właściwościach. Przy tej okazji wyróżnimy dwa równie ważne przypadki, użycie do zawodów i użycie do treningu lub innych modalności tego sportu. Są to następujące typy:

  • Ciężary: Ten rodzaj podnoszenia obejmuje podnoszenie olimpijskie, kulturystykę, crossfit i trening. Używają pasów o szerokości 10 cm w dolnej części pleców.
  • Zawody: Używane przez tych, którzy podnoszą bardzo duże ciężary w przysiadach lub martwym ciągu. Aby zapewnić większą sztywność tułowia i utrzymać prosty kręgosłup, mają grubość od 10 do 15 milimetrów, ale tylko do treningu. W oficjalnych zawodach pas nie może być grubszy niż 13 milimetrów.

Zamknięcie

Istnieją trzy rodzaje urządzeń blokujących. Dźwignia jest najbardziej niezawodna, ale jej regulacja ma swoje trudności. Dobrym rozwiązaniem jest klamra, powszechna w paskach wyższej jakości. Najmniej polecany jest rzep, który nie jest zbyt wytrzymały. Poniżej widzimy charakterystykę każdego z nich:

  • Rzep: Można je szybko i łatwo założyć i zdjąć. Klamry do paska są zwykle wykonane z nylonu. Z biegiem czasu i użytkowania zużywają się i nie pasują idealnie.
  • Klamra: Zwykle na skórzanych paskach. Niektóre mają podwójny zamek błyskawiczny, co jest wysoce zalecane dla idealnego dopasowania.
  • Dźwignia: Najmocniejsze i najbezpieczniejsze zamknięcie. Jedyną wadą jest to, że do regulacji potrzebny jest śrubokręt.

Często Zadawane Pytania

Jak wybrać pas do podnoszenia ciężarów?

Według naszych testów wybór pasa do podnoszenia ciężarów zależy tylko od wyboru każdej osoby. Jeśli zaczynasz w świecie ciężarów, to zależy od Twojego poziomu obciążenia i możliwości finansowych. Krótko mówiąc, wymaga analizy, aby móc Ci pomóc, dostarczając jak najwięcej informacji o tym produkcie.

Ważnym aspektem jest to, abyś czuł się komfortowo. Pas powinien zapewniać bezpieczeństwo, którego potrzebujesz. Z tego powodu dobre produkty są zwykle polecane na początku, ale z tańszych materiałów. Oczywiście to normalne, że wymagania w pracy są mniejsze niż na najwyższym poziomie sportowym.

W jakich ćwiczeniach zalecane jest stosowanie pasów kulturystycznych?

Istnieje wiele ćwiczeń, w których musisz używać pasa do podnoszenia ciężarów. Jednak, jak wspomniano powyżej, jest to konieczne tylko wtedy, gdy ciężar do podniesienia lub wysiłek jest duży. Ta okoliczność musi być obliczona, chociaż zawsze lepiej jest użyć paska w razie wątpliwości.

Oto kilka ćwiczeń, na które należy uważać: – Przysiady – Martwy ciąg – Wypychanie bioder – Uginanie bicepsa – Trapez (z gryfem) – Wyciskanie wojskowe (wzmacnia ramiona, triceps i okolice brzucha) – Wyciskanie na skosie ze sztangą lub hantlami – Ćwiczenie do rozwijać mięśnie dolnej części pleców

Kiedy należy używać pasa do podnoszenia ciężarów?

Oczywiste jest, że pasy są niezbędne na treningu czy zawodach, ale podkreślamy też, że nie należy ich używać stale. Dopóki ćwiczenia nie wiążą się z dużym wysiłkiem lub pracą z bardzo dużymi obciążeniami, można z nich zrezygnować. Bardzo ważne jest, aby rozwijać mięśnie dolnej części pleców.

Jeśli chodzi o resztę mięśni, musisz pracować nad dolną częścią pleców i brzuchem, ponieważ to one zapewniają stabilność i równowagę we wszystkich ruchach. Jeśli ograniczysz pracę tych mięśni, ograniczysz ich rozwój. Ponadto, jeśli nie założysz pasa, ryzyko obrażeń będzie bardzo wysokie.

Czy pasy balastowe zwiększają wydajność sportowca?

Odwieczną dyskusją wśród praktyków tych sportów jest użycie pasa kulturystycznego. Niektórzy przysięgają na korzyść polegającą na zmniejszeniu ryzyka kontuzji. Inni uważają, że jego stosowanie spowalnia rozwój mięśni brzucha, dolnej części pleców, miednicy, pośladków i kręgosłupa. Innymi słowy, unika wzmacniania głównych obszarów, aby zapewnić stabilność i ułatwić poruszanie się.

Krótko mówiąc, jak w prawie wszystkich aspektach życia, równowaga jest najlepszą opcją. Dlatego konieczne jest, aby wszystkie te mięśnie pracowały bez ekscesów, aby nabrały niezbędnej siły. I używać pasa, gdy czynisz wielkie wysiłki.

Jakie są najbardziej rozpoznawalne marki pasów do podnoszenia ciężarów?

Jak to ma miejsce w przypadku niemal wszystkich produktów sportowych wykorzystywanych na zawodach, producenci pasów kulturystycznych oprócz zastosowań amatorskich czy treningowych przeprowadzają poważne badania, aby oferować artykuły wysokiej jakości.

Oferują również tańsze produkty, starając się zachować w jak największym stopniu produkty o dobrych parametrach. RDX: Jest producentem produktów do sportów kontaktowych, sztuk walki i odzieży sportowej, wysoce wyspecjalizowanych w boksie, Muay Thai i MMA. Wśród jego przedmiotów są pasy do podnoszenia ciężarów.

Tworząc i wytwarzając własne produkty, które poddawane są ścisłej kontroli jakości, uzyskuje bardzo konkurencyjne ceny. Armageddon Sports – firma ta tworzy kreatywne i innowacyjne akcesoria do kulturystyki i gimnastyki, takie jak pasy do podnoszenia ciężarów.

Posiada zespół profesjonalistów wyselekcjonowanych ze względu na wyjątkową kondycję fizyczną, wiedzę na temat zdrowia oraz pasję do sportu. CP Sports: jest największym niemieckim producentem i dostawcą na światowy rynek kulturystyczny i fitness. Od dziesięcioleci oferują produkty wysokiej jakości i mają szeroką gamę produktów, w tym pasy do podnoszenia ciężarów.

Najpopularniejsze pasy do podnoszenia ciężarów